feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Sunday, March 31, 2013
pasal kau.

assalamualikum .

entry kali ini khas untuk kau. ye kau , kaulah . yang terasalah. aku tak tahu kenapa aku tulis. just mungkin hati aku terusik dengan apa yang kau dah buat. segala sakit yang berkaitan dengan perassan aku dah rasa. kenapa ek kau buat aku macam ini? apa salah aku eh? 

aku teringin nak tanya apa salah aku. keji sangat ke sampai kau buat aku macam ini. ini ke persahabat yang kau agungkan dulu? lama beb aku kenal kau. bukan 3-4 tahun tau. lama gila. kau kata kau kenal aku tapi ini yang kau buat dekat aku. 

aku tak letak semua benda yang berlaku ini salah kau , mungkin aku ada buat salah yang aku tak perasan. tapi kenapa kau sebagai sahabat aku kau tak tegur? sebab kau fikir kau sorang je ke yang ada perasaan? aku ini tak ada eh? aku ini tunggul batu? 

aku sedih weyh . menangis aku bila fikir kan balik sekarang pun aku menangis masa tulis benda alah ini semua. kawan baik kot. tapi sampai hati kau buat aku macam ini. kalau aku yang salah aku minta maaf. kenapa kau tak JUJUR je dengan aku? mungkin aku akan sakit hati marah semua tapi aku tak akan semarah dan sesakit hati macam ini. 

aku sayang kau. aku sayang kau sahabat. tapi kau? aku dah was was dah sekarang. kau dapat kawan baru kau tolak aku tepi. kau fikir aku tak perasan ke? aku yang kawan kan korang kot. bila jadi macam ini , aku rasa menyesal gila kenalkan korang. eh , jahatkan aku?  aku memang jahat. 

mungkin juga Allah nak duga aku , sama ada aku kuat atau tak. aku luar nampak kuat , dalam? kau ada tahu? aku percaya kau , tak pernah sekali pun aku beranggapan tak baik pasal kau. kau buat aku  aku telan je sebab aku sayang persahaban ini. lama sangat dah aku kawan kau. 

mungkin bila orang baca akan nampak kau jahat. minta maaf , aku dah tak tahu macam mana nak luahkan bagi tahu dekat kau. ini aku dah sampai tahap dah tak tahan dah, tahap aku dah terasa hati dekat kau dah  maximum dah . maafkan aku sahabat. mungkin juga balasan aku sebab aku pernah buat dulu. MAAFKAN AKU SAHABAT. tapi sahabat itu mungkin dulu , sekarang hanya kawan. kawan ketawa kau cari aku , masa aku sedih kau tak ada langsung sebelah aku. aku teringin juga nak tahu apa balasan kau .

 cari lah aku kalau kau rasa nak terangkan perkara sebenar , aku setia menunggu. 
assalamuaikum.


0 loner (s)
OLD | NEW