feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Thursday, March 7, 2013
FUTSAL ♥ DINNER :)

ASSALAMUALAIKUM. 

hello , hi and hey.

apa khabar semua? lama tak update blog. malas sedang berleluasa, dan dengan WIFI MFI yang seperti minta gaduh. huh --" *frust* . ok back to the story. apa khabar? aku baru je baik dari 2 minggu demam. lama kan? bukan nak cakap apa lah tapi antibody aku ini lemah. mudah sangat kena penyakit. redha jelah. hehe. so bagi yang siapa akan kena , tengah kena atau dah kena tu sila jaga diri anda agar anda tidak lagi sakit. hohoh. 

terlalu banyak benda yang berlaku pada aku sepanjang semester 4 ini. by the way, voucher BR1M aku dah habis. sob sob T__T . hehe. last week untuk course aku HVAC telah mengadakan satu perlawan futsal antara course air-cond lah. aku ini jadi urusetia yang tak bertauliah pada hari sabtu yang lepas. hahaha. now aku dah tahu dah macam mana sebenarnya diaorang ini kira bila nak tahu team mana yang menang. aku baru tahu. sob sob. ^O^ .


aku dapat pengalaman baru dan dalam pada yang sama aku dapat kenangan baru. sangat seronok. nasib baik aku ambil keputusan yang tepat dengan join diaorang pada hari sabtu itu. baru tahu muka-muka orang yang ambil satu course sama. haha. sebelum ini aku sikit pun tak amik tahu, yang penting aku tahu budak kelas aku. itupun ambil masa yang sangat lama untuk ingat nama diaorang. hehehe. sorry beb! ^-^ #SWEET15 #GLORYHUNTER #WINTERFC :)

alhamdulillah , lepas selesai semua aturcara atau perlawan futsal ini. walaupun team yang aku sokong tak dapat pergi final tapi aku puas hati yelah sebelum ini dengar je diaorang main futsal aku tak pernah pun tengok , now bila dah tengok. ohh, hebat diaorang ini. haha. lain kali kalau buat siang boleh ajak aku. haha. then malam itu Wan ajak aku dan semua ahli jawatan kuasa yang telibat untuk dinner. makan dekat TART NASI AYAM . boleh tahan lah sedap. just aku ini perut dah penuh sebab petang tu roomate aku dah masak and paksa makan. hahaha. :D





Photo: Dinner With Classmate , THANKS :)
*ketara betul perbezaan ambil gambar antara Blackberry and DCLR . hehehe :D*


to all my classmate thanks for this memory, i will keep it and save it in my mind. knowing you'll might not be the best thing but the precious that i have. thanks for accept me as who I'm and I'm the lucky girl that meet all of you ! thanks again. :D


0 loner (s)
OLD | NEW