feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Thursday, January 17, 2013
EVERYTHING IS NEW :)

ASSALAMUALAIKUM.

hello , hye dan seangkatan dengannya. haha :D
apa khabar? sihat? tak akan tahun baru dah nak sakit kan? hehe.
EVERYTHING IS NEW? yessssss!!!!! 

haha, firstly aku nak bagi tahu. aku dah dapat anak buah baru tau! anak buah aku yang ke-10 . nama diberi " MUHAMMAD HAQIZ IKHWAN BIN MUHAMMAD HAFIZ" anak abang aku. tahniah bang! sedarkan diri anda itu bahawa anda sudah mempunyai anak dan bukan lagi BUJANG ya! hahaha. satu benda yang aku geram gila dengan haziq ini lesung pipit dia, Ya Allah dalam gila tau and dah tu ada dua-dua belah pipi pula. *mood : jealous* ish such a lucky little boy! and now umur dia baru 27 hari. and aku dah 20 tahun? ish ish. hehe :D



second things is now i'm in new semester. hoho, padahal dah semester 4 dah. haha, insyaAllah sem ini aku akan buat lebih baik dari sem sem lepas. aku akan cuba sebaiknya. hohoho. wish me luck :)




perkara ke tiga adalah dapat roomate baru! heheh, alhamdulillah sem ini aku dapat lagi duduk asrama. oh terima kasih Unikl MFI sebab tak ramai ambil perempuan untuk intake january ini. heheh, disebabkan sem lepas aku lambat apply so sem ini roomate aku aku campur aduk lah. tapi ok taklah asyik muka sama je. hahahaha :D and roomate aku ada 5 orang je. itu dah cukup sangat bagus dah. thanks again MFI :)

lastly new life and new year "weh echa dah 17 january dahlah dah tak new dah" pi lantak hangpa lah. cek punya sukalah nak wish bila. hang sebuk watpa? hahaha. pengaruh matlutfi , hahaha. insyaAllah aku akan cuba buka buku baru dan stopkan benda-benda jahat aku buat sem lepas.haha *gelakjahat* hahaha. aku akan cuba dan bukan hanya cuba tapi buat sekali. haha. dan aku harap korang pun akan buat benda yang sama :) 


ok that all! gtg now. assalamualaikum :)

0 loner (s)
OLD | NEW