feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Saturday, December 8, 2012
CUTI

ASSALAMUALAIKUM :)

apa khabar? *hulurtangan* haha. 
hello "lambai-lambai tangan* , how are you?
annyeonghaseyo *tunduk-tunduk* 


sekarang cuti aku pun dah bermula , dan aku menghabiskan cuti di MELAKA. nak dekatkan diri dengan ayah dan mak aku. sebab kalau tak masa belajar susah muka aku ini nak balik melaka. tak tahu kenapa. hoho . korang macam mana? kalau IPTA dah start belajar balik dah. kalau swasta mungkinlah cuti kan? yang cuti itu. rehat-rehatkan lah diri anda. kerana bila dah start belajar anda akan berperang kembali dengan buku untuk mendapatkan ilmu. *eh betul ke?* aku sebenarnya tak ada idea macam biase nak mengarut tapi aku tetap nak update. ini namanya dah terlebih rajin nak update. hohooh :D

sekarang aku terpikir-pikir untuk kerja atau tak, duit hostel nak kena bayar banyak. mana aku nak dapat duit ini? dahla nak kena bayar sebelum 24 december. bala ini bala. hahaha. duit oh duit dimana kau duit? *sambil menyanyi ikut retak lagu bangau oh bangau* doakanlah supaya aku dapat bayau duit hostel ini *guna sleng melaka* . insyaAllah :D

" Will you marry me? ♫ ♬♪♩♭♪ " tiba-tiba lagu Lee Seung Gi terkeluar. hahaha. aku dah pun jadi fans dia AIREN :) 


oklah sampai disini sahaja lah. assalamualakum ! 

p/s: gambar tak ada kena mengena :)


saya adalah saya . ape yg saya lalui saya kongsikan bersama . saya percaya , walau dalam apa jua keadaan , kalau kita berusaha , kita akan berjaya . Allah pasti akan bantu kita . doa itu adalah kunci segalanya .




0 loner (s)
OLD | NEW