feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Monday, July 23, 2012
BULAN PUASA :)

Assalamualaikum :)


hello *sambil lambai tangan* haha. buat apa itu? puasa hari ini macam mana? ada yang tiba-tiba buat aktiviti berenang di tengah hari ke , mana tahu kan? hahah. so berbuka apa tadi? eh menyibuk pulak aku ini . aku berbuka laksam , terbaik oO kakak ipar aku buat . hahaha :D


orang dah lama post pasal puasa , aku ini baru terkedek-kedek nak post. yela sebelum ini ada wifi tak bayar , ada broadband tak guna. so tunggu wifi bayar baru boleh update ini blog. btw terima kasih buat Hamba Allah yang telah menjelaskan hutang yang tertunggak. hehe :D 


cakap pasal puasa walaupun kita dah puasa 2 hari aku rasa macam sekejap sangat berlalu. dalam erti kata lain pejam celik , makan minum dah puasa and dalam bangun tidur aku dah masuk semester tiga. dalam imaginasi aku rasa macam baru je lepas orentasi . hehe *ini dah melampau kau ingat kau muda lagi ke echa oi ! 


sepanjang wifi dirumah ibarat on takguna off lagi tak guna. aku telah mengisi masa lapang dengan tengok berulang kali RUNNING MAN , STRONG HEART , FAMILY OUTING , THE MOON THAT EMBRANCE THE SUN dan KING 2 HEART. sampai kan kalau variety show tu aku dah boleh ingat siapa guest dalam episod tu. haha. dan aku tak pernah bosan lagi tengok. eh kejap apa kena mengena benda ini dengan puasa? *kelilu.p/s: lagu blog aku lagu king 2 heart.


i love you lee seung gi :)


ok jom cerita pasal puasa pulak , alhamdulillah tahun ini aku berkesempatan berbuka puasa dirumah setelah dua tahun puasa diperantauan bak kata classmate aku . dan dapat juga makan bubur lambuk air tangan ayah aku yang superb tu. haha. *ayah kita pandai masak tau. hehe :D * jangan jelez :)


so dikesempatan ini aku nak minta maaf *perh! macam dah raya. haha* aisyah maaf tak semesti hari raya je boleh minta maaf . ok minta maaf kalau aku ada buat salah , mengumpat korang ke , pukul or marah. aku mula-mula tak sengaja tapi dah macam mana jadi sengaja pula. hahah. taklah , sorry for everything :) aku rasa malas betul nak balik kolej . hehe . 


ok got to go now . take care , bye. assalamualaikum dan salam ramadhan :D







0 loner (s)
OLD | NEW