feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Wednesday, June 6, 2012
SELAMAT HARI LAHIR AYAH :)

ASSALAMUALAIKUM . 

hye peeps :)
ok macam biase aku hang nak mulakan mukadiamah. haha -,-" . ok ok. awak kita nak bagi tahu yang hari ini birthday super hero saya. hehe .

 
HAJI ABDULLAH , 67 TAHUN


itu introduction sikit pasal ayah aku. hehe. walaupun dia dah berusia tapi dia tetap seba boleh. ayah aku ini semua boleh buat, rasanyalah. haha. dia pandai masak , bertukang , tukang betulkan barang2 lama , dialah pencipta , dia seorang yang penyanyang , rajin , kemas rumah boleh , macam-macam lagi yang dia boleh buat. ayah aku ini panas baran orangnya tau tapi dalam pada masa yang sama dia seorang yang pandai kawal emosi. hehe. orang sayang ayah. *mak aku sampai jelez sebab aku beli macam-macam untuk ayah* hahaha. orang sayang mak gaklah just mak nie garang sangat. hohohooho :D btw aku untuk tahun ini aku orang pertama yang wish. heheh *excited :)

selamat hari lahir ayah, semoga Allah panjangkan umur ayah, beri kesihatan untuk ayah, semoga Allah memurahi rezeki ayah, dapat terus senyum dalam hadapi pelbagai masalah, I LOVE YOU AYAH :') 

semoga kekal hingga syurga *ayah  ♥ mak *


0 loner (s)
OLD | NEW