feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Monday, May 21, 2012
RUMAH SEWA :)

ASSALAMUALAIKUM :)

hye blogger dan pembaca sekalian, hari ini saya ada membuat syarahan yang bertajuk "RUMAH SEWA" ok ini mengarut. haha -,-" . aku bkan nak buat syarahan tapi nak brkongsi pendapat. pasal rumah sewa. *eleh aku sibuk nak cakap duduk rumah sewa pun tak pernah* haha biarlah . bagi pendapat tak salah kan? perkara rumah sewa yang aku nak cakap ini pasal budak kolej lah kan. kalau sewa biase tu dah kahwin or dah berkerja cek tak mau sentuhh :D 


Alhamdulillah masuk sem 3 bulan7 nanti aku masih diberi peluang untuk jadi anak manja MFI sebab tak payah nak duduk rumah sewa. haha *silajelez* ==" muncunya idea nak update pasal ini bila aku borak-borak dengan classmate aku cakap "bestnya korang duduk rumah sewa , boleh buat macam-macam aktiviti , dan paling aku suka boleh MASAK" *terujaakutahapmaksima* haha. bila aku cakap macam tu classmate alu cakap"duduk rumah sewa susah cah , baik ko duduk dalam je , lagi+ kau perempuan , tak elok duduk uma sewa " touching jap bila classmate amik berat :'D dan lepas tu diaorang pun bla tnggalkan aku yang keliru :|. . . . btw list bawah nie impian aku bila nak rumah sewalah. ulang balik IMPIAN je :D



terasa comel plak tulisan ini. hehe :) 
ok lepast tu , ada one time aku lepak dengan kawan laki kelas aku la. then aku cakaplah pasal impian aku nie. boleh pulak dia pergi bantai ketawa bagai nak rak, hati aku dah sakit. ada kaki ke badan nie karang *sigh* then dia kata macam ini dengan aku "echa life dekat uma sewa tak semuanya indah , example lah aku bagi dekat kau. contohlah mula-mula hidup kau rela cuci tandas sebab tak suka kotor. then bila diorang nampak kau buat lepas tu tandas kotor diorang akan anggap nanti kau yang akan cuci , sampai bila kau nak buat benda yang sama je. kau pikirlah , kau duduk hostel je dah banyak bunyi, ada hati nak uma sewa" perhh terkena den ! 


so conclusionnya, susah sebenarnya nak buat keputusan dalam memilih untuk hidup dirumah sewa nie. aku tak berpeluang lagi. so kalo dengan izinya tuhan aku kena duduk uma sewa , aku duk lah. kalau tak aku nak duk bawah ketiak mak and ayah aku je. hehe *anakmanja* hoho :) 
oklah , thanks for read :)
p/s : i love you <3

assalamualaikum :)

0 loner (s)
OLD | NEW