feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Monday, May 7, 2012
exam ?


Assalamualaikum :)

hello. sihat? aku sihat tapi otak je yang tak berapa nak sihat sebab banyak sangat virus malas yang datang. hahah. asik rehat je kau kan aisyah -,-" pemalas punya budak. hahaha. 

esok bermulalah final exam aku. waa takut maa :( bila masuk dewan tu rasa macam nyawa hilang separuh bila tak boleh nak jawab kan? *sigh* risau, risau bila dah tahu rasa macam ove confident pula. apapun tak boleh lah kau ini kan? haha :D otak mereng dah ini :)

first paper aku esok math . ohh , killer paper . yelah aku dah lah tak ada langsung basic add math.tiba tiba kena belajar macam orang dah PRO tak ke otak aku jadi senget sebelah? haha 


Schoolbell

walaupun aku hanya ada 4 paper tapi kalau 3/4 tu semua kira-kira tak ke boleh jadi hampeh ? haha. lagi satu pengajian malaysia : sejarah . susah tau. memory aku lupe nak update jadi susahlah , kalau nak delete tak boleh. nak format? lagi TAKKK ! jadi tunggu dulu yee :) oklah nak sambung study . hehe. daaa , assalamualaikum. by the way. doakan untuk saya ye. insyaAllah boleh bantu . terima kasihhh :D




1 loner (s)
OLD | NEW