feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Sunday, May 27, 2012
cinta lagi :D

mula-mula aku nampak kau , kau nampak nampak budak sombong sangat . kau tak layan pun budak perempuan dalam kelas kita. tak macam budak lain yang cepat mesra. tak macam kau .



bila dah seminggu kau duduk kat kelas itu baru kau nak tegur . kau suka buat lawak , dan suka buat kitaorang buat ketawa. lawak yang kau buat tak pernahnya tak buat aku ketawa .



kau pandai melukis , comel-comel je semua . kau suka conteng buku yang kau dah lipat jadi apatah . kau suka gak conteng buku aku . macam-macam kau conteng . 

kita dari kumpulan yang lain dalam group amali . so kau selalu datang kat group aku sebab kawan kau banyak kat group aku . kerja amali aku banyak kau buatkan . terima kasih . 


makin lama kau dengan aku makin rapat . kita ketawa sama-sama . kau cerita pasal awek kau . aku layan je . kita selalu main pijak-pijak kasut. dan semestinya kasuk aku kat atas kasut kau . kau mesti kalah dengan aku .


paling aku tak dapat lupakan bila aku kata aku sakit , kau suruh aku pergi klinik . aku cakap aku tak tahu . kau bagi aku kertas yang kat dalam tu kau ada tunjuk kat aku macam mana nak pergi klinik . last-last kau temankan aku pergi .


kita makin rapat . kita lepak sama-sama. bual . aku mengaku aku dah suka kan kau . kawan aku bagi tahu yang kau pun suka kat aku . aku hanya senyum. aku suka kau. dan kau pun suka dekat aku, tapi kau hanya cakap kat kawan kau , bukan kat aku .


tapi semua itu tak lama . aku sedar yang aku tak lawa , aku tak cantik macam perempuan lain . jadi aku selalu jadi bahan ketawa kawan-kawan kau . disebabkan kau tak nak malu depan kawan kau . kau buat aku macam tak ada patung yang tak ada perasaan.  


apa salah aku ? sampai kau hina aku macam itu . demi kau nak jaga malu kau . kau hina aku . kau jadikan aku bahan ejekan kau .mungkin sebab aku buruk kan ? .


aku hanya ingin kau tahu yang sebenarnya kau pun sama je macam aku , kau tetap juga manusia biasa . kau ada hati macam juga aku . tapi apa yang kau dah buat macam kau ini tak ada hati . sampai hati kau kan .


disebabkan terlalu malu sebab selalu di ketawakan. aku mengambil keputusan untuk keluar dari sekolah. aku sanggup tipu mak aku yang aku kata aku tak boleh bawa subjek tu dari aku cakap yang sebenarnya aku tak tahan dengan ejekan kau. 


saat aku na pergi, aku pandang kau . tapi kau sikit pun tak pandang aku . tak apalah. aku siapalah kat mata kau. aku sedar siapa aku.


bila aku dah ak ada kat situ . kau cakap kat kawan aku yang kau rindukan aku .aku terkejut! tapi aku tahu itu semua tipu . aku dah tak percaya dekat engkau lagi .aku yakin itu hanya mainan kau .


tapi satu hari kau ada bagi aku surat , 




salam ,

aku nak minta maaf atas semua yang aku pernah buat kat aku . aku tahu aku dah lukakan hati kau . aku terlalu sakitkan hati kau . tapi disebabkan ego aku buat kau macam itu . aku sayangkan kau dan yang aku tahu aku rindukan kau . MAAFKAN aku . bagi aku peluang kali kedua :(


pada saat aku baca . hati aku dah terlalu keras utuk maafkan kau . aku maafkan kau . tapi bukan beri peluang pada kau, aku takut untuk disakiti oleh kau lagi.


boleh tak kau bayangkan walaupun sesaat yang kau ada kat tempat aku ? aku nak kau rasa apa yang aku rasa. maafkan aku.









0 loner (s)
OLD | NEW