feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Thursday, February 2, 2012
Williams Corner :)

ASSALAMUALAIKUM.

hye blogger and readers. sihat? kalau sihat alhamdulillah lah. last post hari itu aku ada janji nak cerita pasal satu restoran ini kan? ok now aku cerita. mungkin ada yang tahu mungkin ada yang tak tahu. ok firtsly aku turun KL time ini sebab nak balik unikl dah. dah start nak sambung belajarlah, sehari sebelum aku start kelas, family aku plan nak pergi main bowling lawan antara pasangan masing masing. before itu aku pergi Universiti Malaya, pergi melawat sepupu aku yang tengah serabut exam. mak aku teringin nak tengok tempat sepupu aku itu belajar then akak aku pun bawalah ayah and mak aku. mula mula masuk kagum aku, bear betul UM ini. sampai rasa boleh sesatlah. hohoho. cari punya cari then jumpa, makan tengah hari kat sana. bak kata akak aku amik berkat mana tahu anak dia nanti dapat sambung belajar sana. haha. for information nie lah sepupu aku. Zaid Sharif :)


hemsem tak? haha. dia ini gak fotografi tau. so far setakat ini gambar yang dia amik semuanya lawa lawa. :3 . hahaha. ok then lepas dah jumpa semua. kitaorng pun bergerak ke indah parade. pusing punya pusing jumpa gak. pergi sana then tengok tak ada kosong. apa boleh buat plan b pergi The Mines. alhamdulillah ada tempat kosong , then apa lagi masing masing menunjukkan bakat masing masinglah. haha. 

 


kami dikatakatakan muka seiras. 



bila keluarga Haji Abdullah dah berjumpa apa lagi. kencohlah. hahah. then bila dah penat tunjuk bakat masing masing, perut pun laparlah. then pergi makan dekan Williams Corner . TERBAIK ! hahah. makan diorang satu pinggan boleh kongsi 3 atau 4 orang. memang terbaiklah. hahah. sedap pun sedap. and one more thing kedai ini ramai gila dan faizal tahir pun pernah datang. hohoho. jom tengok apa yang kitaorang order masa makan dekat sini.

NASI KETAM

CHICKEN CHOP 

GOUDA CHEESE NAN

SODA HERB DRINK

KEWTIAU SUP.

so how? sedapkann? haha. ada lagi yang kitaorang order tapi gambar tak ada plak. haha. tapi memang terbaiklah. sedap sama dengan harga. harga standard lah. cubalah, roomate nanti kita pergi ok? hoho. oklah. enjoy the show. wasalam.

0 loner (s)
OLD | NEW