feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Saturday, November 5, 2011
SELAMAT HARI RAYA KORBAN (:


ASSALAMUALAIKUM :)
hye , hello and dear .
lamanya tak update blogg. dah bersawang dah. hohoho. sampaikan orang follow pun aku tak perasan . hahaha. teruk betul aku nie -,- . sorry ok follower . ok dikesempatan ini aku nak wish selamat hari korban :) . kita tanya pada diri kita apa yang kita dah korban ? hahah . bytheway thanks to fizzin untu doodle kat bawah niee . tak reti dah try tapi tak boleh gak buat. hohoh. bytheway again , doakan aku boleh jawab final test yang akan menjelma . walaupun hanya 4 paper tapi semuanya boleh buat aku mengerit macam orang gila hafal semua formula and bla bla bla . and mudah mudahan test , assigment , and quiz aku dapat menampung test aku yang mana lah tahu lemah kan? haha. ok lah nie dah bukan nak wish raya korban nie aku dah mengarut ==" . sorry :)



hohoho. ok ? ikhlas dari aku , siti aisyah . :)
salam . jangan lupa sembahyang raya eh ! hahah :D

0 loner (s)
OLD | NEW