feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Saturday, October 15, 2011
TAK ADA TAJUK .

ASSALAMULAIKUM. 

hye semua. apa khabar? sihat tak hari minggu nie .
ok. lama tak update blog. maybe sibuk atau maybe malas. 
ok now aku just nak share apa yang aku, haha.bila aku dah melangkah ke alam lebih dewasa , aku mengalami bukan kejutan budaya tapi perkara yang aku tak perhah pikir akan berlaku masa kat sekolah. kehidupan di kolej tidakklah semudah duduk disekolah. disekolah kita telah pun ditetapkan jadual. bila masa perhimpunan , waktu rehat , waktu belajar dan waktu kokurikulum. dikolej pula berbeza dari kehidupan sekolah. kita yang kena buat timetable kita sendiri , kawal diri kita , pandai dalam buat keputusaan, dan kita akan lebih terbuka dengan perkara yang kita sukar nak elak. bagi aku kehidupan di bangi. agak mencabar kerana taraf kehidupan disini tinggi tak seperti di melaka. ohh rindu melaka. haha, sebok plak aku nak bandingkan. hohoh. sekarang baru aku paham bila banyak akhbar atau blogger lain sebarkan perkara sosial yang melibatkan remaja. aku akui memang senang kalau nak buat kerja jahat kalau kat kolej. tu yang aku cakap susahnya nak duduk kat kolej. semua perkara kita yang kena buat keputusan. dan untuk buat satu keputusan itu adalah satu benda yag susah . bila kita rasa betul sebenarnya tak. hohoho. susahnya bila jauh dari family rasa macam susah nak buat keputusan or apa apa pun. rasa rindu pula kehidupan masa TADIKA, SEKOLAH RENDAH, SEKOLAH MENENGAH, rasa sayang tak menikmatinya masa ada. 


I LOVE YOU MAK AND AYAH. and always MISS :)(: TAKECARE. 

0 loner (s)
OLD | NEW