feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Monday, September 26, 2011
JATUH CINTA LAGI (:

 ASSALAMUALAIKUM. 

hye , hello , hai . 
lamanya tak update blog, busylah. laptop tak ada inilah jadinya. so story baru pasal aku. aku baru je lepas buat assigment. mengedik aku nak cakap assigment cakap homework sudah. sama je. kononnya masa sekolah lain kat kolej lain lah. haish ! 
ok sekarang di tempat yang baru. alhamdullilah segalanya baik baik je. aku boleh terima lagi duit aku mengalir bagai air yang tiada hentinya. haha. ok aku dah mengarut. 
sekarang aku dah berjaya temui cinta baru. wah! mengamuk mak aku nanti =="
seriuslah aku suka gila gila dekat dia. #SUKASEPARUHMATI . eceh! 
 ok mari aku kenalkan kekasih baru aku nie .


OLOLOLO . comel kan? 


super hero saya (:


bersantai bersama saya (:


masak dengan saya (:


main basikan ?


main dengan saya (:


membaca (:


mandi :D


sentiasa ada sebelah aku even sakit pun. haha


oklah. nak pergi jumpa cinta milktoof aku nie (: . daaaa . salam +,+






0 loner (s)
OLD | NEW