feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Thursday, August 25, 2011
SELAMAT HARI RAYA (:


assalamualaikum . 


hye semua. lama tak update blog. busy sikit lah. assignment banyak lah. sampai kawan saya marah tak buat #thanks kawan (: so sekarang tengah puasakan? puasa penuh tak? haha. *bajet macam puasa penuh je . hehe. ok. sory lambat sangat-sangat wish SELAMAT BERPUASA SEMUA. sekarang dah nak raya dah. aku mood nak raya macam tak ada. cuma aku terasa macam aku duduk kat planet lain yang nak balik bumi beraya sebab susah nak balik melaka. #dekat je. hahaha. aku nie tiket bas pun tak beli lagi. xsempatlah nak beli. kelas semua mula lambat habis pun lambat jadi macam manalah aku nak pergi beli tiket tu ~,~ . jadi doakanlah aku selamat sampai ke planet melaka aku tu. huhuhuhu . k lah. kawan saya dah marah guna laptop dia lama-lama. #MAAFYEKAWAN .
TENGOKLAH KAD RAYA SAYA BUAT ITU (:  
SAYA INGIN UCAPKAN SELAMAT HARI RAYA ,MAAF DARI ZAHIR SAMPAI BATIN, SEMOGA BULAN SYAWAL INI MEMBERI KEGEMBIRAAN PADA KITA SEMUA .IKHLAS DARI SAYA AISYAH ABDULLAH .


1 loner (s)
OLD | NEW