feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Friday, July 15, 2011
harry potter and the deathly hallows part 2

assalamualaikum. 

hye pembaca :)

ok. nampak tajuk tak? hehehe. korang dah tengok? gua dah tengok dah semalam. pukul 11.20 sanggup bai tunggu . mula-mual gua takut gak nak tengok yelah gua tak tengok pun lagi part 1 punya then tiba nak tengok part 2. mula-mual 1 benda gua tengok pun gua tak paham . haha. then bila dah lama2 dah paham . gua sebenarnya dah lama tak tengok HARRY POTTER nie . thanks untuk abang aku sebab dia dah belanja gua tengok wayang. hehehe. 

abang gua belanja maybe sebab gua dah nak masuk kolej dah nie. nak sambung belajar dah. hari ahad nie . gua takut sebenarnya nak masuk . haha. orang ramai dah masuk . gua baru terhegeh-hegeh nak masuk. hehe. tak apalah. mungkin dah takdir gua sambung belajar kat situ . opss ! gua dah lari tajuk nie .

meh gua bagi sikit sipnosis cerita nie. 

SIPNONIS
Synopsis:"Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2" is the final adventure in the Harry Potter film series. In the much-anticipated epic finale, the battle between the good and evil forces of the wizarding world escalates into an all-out war. The stakes have never been higher and no one is safe until Voldemort is defeated. But it is Harry Potter who may be called upon to make the ultimate sacrifice as he draws closer to the climactic showdown with the evil Lord Voldemort. It all ends here.


IMPIAN AKU 
Dalam cerita ini aku tak sangka yang prof snape itu sebenarnya baik. sebab sebelum nie dia jahat . and dalam filem ini juga tunjuk yang sebenarnya dumbledore itu mati disebabkan semuanya dirancangkan oleh dia dan prof snape.  dan untuk pengetahuan korang prof snape nie sebenarnya dia sayangkan HARRY POTTER dan dia ingin selamatkan harry dari voldemort yang jahat tu . and banyak yang terbongkar dalam episod akhir ini . sila saksikanlahh. aku boleh bagi 5/5 lahh  best2 :)
prof snape 


ok . aku tak suka kau ! hehe 

nak tengok tutup lagu ye .

ok  daaa.... salammm :)

p/s : to aida . sorry t kita tengok cerita lain ok ? sorry ye sayang :)

0 loner (s)
OLD | NEW