feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Sunday, June 26, 2011
bundle

hi pembaca .
assalamualaikum . 


BUNDLE? korang mesti tak suka? bagi lelaki oklah. ada yang masih layan gak bundle nie .tapi pada zaman sekarang ini. boleh kiralah siapa yag layankan . sekarang ini semua nak barang yang berjenama je. ok mungkin ramai yang pandang hina pasal barang bundle nie. yelah bagi korang barang bundle ini barang yang orang yang dah pakai kan? tapi sebenarnya tak lah seburuk yang korang katakan. mungkin ada yang barang orang dah pakai. tapi apalah sangat. contohlah baju korang bagi kat adik it dah dikira barang second-hand betul tak? jadi sama je. bezanya itu orang punya. tapi kebanyakkan bundle nie barang yang tersangkut dekat perlabuhan. barang yang sebenarnya nak hantar kat mana-mana tapi tak lepas so itulah diaorang kan jadi barang bundle. so kira barang ok. bezanya bundle ini tak lah jual tak shopping complex. dia ada jual kat kedai-kedai kecik and kat pasar malam . 





ok aku nak tanya. kalau aku beli barang bundle then aku pakailah. bila aku keluar kawan aku tanya beli mana? aku cakap origanal. padahal benda itu aku beli kat bundle je RM5. so tak lah hebat sangat beli barang berjenama ini.hahaha .kawan aku yang kaya pun beli bundle. kawan aku yang biasa nak berlagak guna barang berjenama. hish ! sabo jelah . -___-


aku pun beli bundle. ada satu hari aku beli .then laki-laki kat tepi tu pandang aku macam apa je? then kata. apa barang beli bundle dik. beli original lahh. wehh ! apa bundle ini hina sangat ke? adoi ai. orang yang jual itu pun nak cari rezeki yang halal gaklah .apalah korang tak baik buat jahat rezeki orang .ada plak masa aku pergi yang perempuan ini berlagak cakap kat member dia . "weh! apa barang beli bundle belilah yang berjenama" then kawan dia pun cakap" kalau yang berjenama tak tahan lama nak buat apa? buat bazir duit aku je. beli bundle RM10 je. aku boleh beli 10 seluar kalau ikut harga sekuar yang kau cakao berjenama itu " ..........hahaha . padan muka !


oklah . mngkin pendapat aku dengan orang lain berbeza. tapi pakai mana yan selesa. kalau kau jenis kulit orang kaya tak boleh nak kata apalah ., heheh +_____________+ 




k CHOW . :)





0 loner (s)
OLD | NEW