feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Friday, May 6, 2011
twin :)

hi pembaca :)

dulu orang pernah kata kau ini sombong , dan tak suka rapat dengan orang atau dalam erti kata lain kau ini susah untuk rapat dengan kau . aku hanya mendengar . dari cara kau aku tahu kau tak macam tu . 


aku mula tegur kau , dan mengejutkan aku kau tegur aku balik . so koranya betul apa yang hati aku cakap yang kau tak seperti yang mereka cakapkan .


dan dari teguran yang pertama , kita mula mesra . dan kita makin mesra bila kawan aku rapat dengan kau . aku banyak tanya tentang ko dekat dia . dia bagi tahu aku semua tentang kau yang dia tahu .


kau kaya , tapi kau tak seperti orang lain yang ska bermegah dengan apa yang mereka ada . kau simple seperti orang lain . sampai kadang-kadang aku rasa aku yang lebih kaya dari kau . aku suka sifat kau yang low profile tu .


mula dari saat itu aku mula kenal engkau siapa . aku tak sangka yang kau pernah melalui pelbagai masalah, tak sangka di sebalik muka kau yang comel itu tersirat perkara yang hanya kau sahaja yang tahu . aku suka sikap kau .


dengan perangai aku yang bergini , hanya engkau yang tahan , TERIMA KASIH , aku hargainya . hanya engkau yang tahan bila aku maki kau , marah-marah engkau tanpa sebab . engkau seorang yang mudah disakiti sebenarnya , dan hanya aku sahaja yang boleh lihat engkau mengeluarkan tangisan . aku suka tengok kau nangis , sebab kau nangis sepenuh hati kau . even kena marah dengan family pun kau tak akan nangis macam , melainkan aku yang buat kau . aku suka perangai kau yang kuat itu .


kau seorang yang penyanyang . seseorang yang rapat dengan aku pun cakap yang kau ini penyanyang . kau sayang aku kan ? aku pun sayang kan kau . aku dah anggap kau macam adik aku or adik beradik aku dah . even keluarga aku pun . terima atas kasih sayang kau kat aku .


perhatian pada aku . aku suka bila kau prihatin dengan aku . engakau terlalu care pasal aku , TERIMA KASIH . susah untuk dapat seseorang yang care pasal kita . tapi aku dah dapat dah kau . selain family engakulah orang selalu dekat dengan aku . aku tak tahu nak balas macam mana .bila aku sakit engkau selalu sebelah aku , engkau jaga aku . sampai ada orang kata kita ini ada hubungan sebab aku terlalu rapat dengan kau . tapi yang tahu hanya aku dan kau. biarlah . 


TERIMA KASIH sebab selalu belanja aku setiap kali keluar , aku jarang nak belanja kau , aku tak tak ada duitlah . kalau ada insyaALLAH aku tak akan lupakan kau . dulu orang pernah cakap aku rapat dengan kau sebab kau kaya . tapi sebelum diaorang semua tahu engkau kaya aku dah tahu dulu . kau pernah tahu aku . tapi aku pedulik apa kau kaya . bukan duit kau pun . aku terima engkau apa adanya . 


aku selalu buat benda yang boleh menyebabkan kita gaduh , engkau banyak mengalah dengan aku , aku yang salah tapi engkau yang akan minta maaf . kadang-kadang aku rasa engkau terlalu baik untuk aku . patutnya engkau dapat yang lebih baik dari aku . TERIMA KASIH sebab banyak ubah aku . dari budak yang sengat teruk dulu , terima kasih . seribu kali aku cakap terima kasih pun tak dapat balas jasa budi kau ,

♕ : TERIMA KASIH sanggup jadi KAWAN aku .
♕ : KAU KAWAN TERHEBAT AKU :) AKU SAYANG KAT KAU    ♫ ♬♪♩♭♪

Aida Khalidah

sekian :)


0 loner (s)
OLD | NEW