feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Tuesday, May 17, 2011
rindukan kawan



hi pembaca :)
assalamualaikum . sihat ? tak sihat makan ubat .heheh .


sebenarnya aku R I N D U kawan aku . sangat-sangat . kat melaka bukan tak ada kawan tapi just dah tak rapat macam dulu . sebab dulu aku bawa diri dekat teknik . haha .


R I N D U dekat budak kelas aku yang suka bahan orang sampai aku pun kena . teruk betul diaorang ini , tapi itu yang aku rindu . HAHA . *macam tak percaya . heheh . budak kelas aku selalu buat hal . macam-macam , main roket , buat video . budak kelas aku semua HOT ! nasib baik cikgu sartini sabar . hahaha. *SELAMAT HARI GURU :)*


R I N D U dekat budak dorm aku . rindu nak tengok diaorang memekak kat dalam dorm . pesta makan maggie . *asrama standard lah kan . masa kita ceriakan dorm *sorry ada part yg aku tak join . aku betul-betul tak sihat . emm . bila kena marah dengan umi . hp kena rampas. HAHHA. kenangan :)

R I N D U setengah mati dekat * AIDA , ASMIRA , LINDA , SUHAILA , NADIAH , WANA , NABIL , EMMA . korang aku tak tipu aku rindu kat korang . rindu nak lepak , mengumpat , hang out sama-sama , pergi DM , tidur , menyanyi . semualah . 

R I N D U juga kat kawan-kawan aku yang ada kat SEKOLAH TINGGI PEREMPUAN , MELAKA . mereka yang pernah jadi kawan sayang dan kawan benci aku . hehehe . rindu nak gosip-gosip hahaha . 


             
aku pernah gaduh dengan syasya tapi gaduh macam mana kawan . tetap kawan , insyaALLAH . sama dengan filzah . hope kau ok je kat PLKN ye sygg .




sekian . 


created by,


aisyah .

0 loner (s)
OLD | NEW