feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Thursday, May 26, 2011
akhirnya .

hi pembaca :)
assalamualaikum . lamanya tak buat entry dah . sihat ? tak sihat makan ubat . HAHA . ok . minggu ini aku busy sikit . akhirnya aku amik keputusan untuk masuk UNIKL . bila difikirkan ok juga aku amik sebab aku dapat jurusan yang sama masa aku kat teknik . jadi aku hanya bermohon agar ALLAH permudahkan urusan aku . ok apa yang aku cakap busy tu ? ok . aida khalidah lah banyak ingatkan aku , 

               NAME                                      : SITI AISYAH BT ABDULLAH


               IC NUMBER                             : 93041514605

               INTAKE                                   : JULY 2011 (DIPLOMA) 

               PROGRAMME OFFER                : DIPLOMA OF ENGINEERING  
                                                              TECHNOLOGY IN AIR CONDITIONING
                                                               AND REFRIGERATION



a) pergi buat buku CIMB sebab aku cakap aku tak ada, tapi bila tanya family rupanya ada tapi tumpang atas nama abang aku. jadi aku turun KL semata-mata nak pergi bank and tukar nama , tapi tak boleh . so last2 aku buat akaun baru je . senang . bank yang dulu bagi kat abang aku sebab atas nama dia . dia je yang boleh keluarkan duit :)

b) masa try nak buat buku baru kat melaka , orang yang kerja kat CIMB tu kata I/C aku tak boleh baca . so aku dengan ayah aku pergilah buat I/C baru . dah lah aku tengah gemok . jadi i/c aku kali ini muka tembab! redha jelah . syukur alhamdulilah ayah aku sihat lagi .

c) yang ini pecah rekod aku lah . baru dapat lesen , aku dah drive dari kuala lumpur  ke MELAKA . hahah .*berlagak jap .
ala echa setakat auto ramai boleh bawa. HAHA .tapi aku bawa kereta aida lah . tu dah penat tu . apa2 pun thanks kat aida untuk novel dan wayang . i love u lebih ! HAHAHA :)

d) masalah uniKl nak masuk permohonan nak kena print so minta tolong abang dia kata mula2 boleh then tak ada pulak . pening gak aku pikir macam mana nak buat, akhirnya aida gak yang tolong . masehh :)

then untuk aku lepaskan tekanan sepanjang aida kat melaka aku yang bawa kereta . malam-malam keluar pergi beli makan. keluar malam . semualah . hahaha . thankss dear . and tak lupa gak aku pergi tengok wayang dengan dia cerita kungfu panda 2 . pada pendapat aku cerita ini lai best dari kongsi dan nur kasih the movie . 

KONGSI : bagi aku cerita yang menarik tapi ending dia tak berapa nak baguslah . tapi masih macam ada cerita lain je . tak memberi kelainan .

NUR KASIH THE MOVIE : cerita yang menarik , dialog yang memukar tapi mengelilukan . kawan aku yang baru je tengok tapi tanya aku cerita dia macam mana . pendapat aku sepatutnya dia kena bagi lagi banyak konflik atau cerita baru yang tak berkaitan dengan nur kasih yang pernah ada di tv dulu . 


   

 ok sekian . :)



0 loner (s)
OLD | NEW