feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Thursday, April 14, 2011
hujan :)

assalamualaikum . hye semua? sihat ? aku sihat . malam ini di melaka dilaporkan hujan lebat . hahah . hujan ini satu rahmat jadi kita janganlah mengeluh bila turunnya hujan . :) masa sekolah dulu aku suka sangat mandi hujan . [sekarang bukan tak suka, tapi bak kata orang tua tak manis dah. dah anak dara dulu budak-budak lagi. hahaha] . sebab stay asrama jadi nak mandi hujan pun mak aku bukannya nampak.hahah . *sorry ye mak . biasalah bila dah hujan mesti sejuk kan ? dulu masa kecik-kecik selalu balik kampung . tapi sekarang dah tak dah sebab aku dah stay pun kat kampung . hahaha . masa kat rumah nenek dulu bila dah malam and  kalau hujan mesti nanti mak atau makcik aku akan buat air kopi then nanti makan dengan biskut . 


nielah biskut tu .


nie air kopi .

perhhh ! boleh buat aku lapar masa aku buat lapar nie ! hahahaha . k lah . sekian saja .


0 loner (s)
OLD | NEW