feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Sunday, April 17, 2011
BIG DAY . :)

assalamualaikum . hye semua . pada tanggal 15 april 1993 . lahirlah aku di muka bumi ini dengan selamatnya . +thanks mom . tapi ini tahun 1993 . now aku dah pun berusia 18 tahun .dulu masa kecik aku selalu cakap lama lagi aku nak 18 tahun . tapi tulah masa berlalu dengna cepat sehingga aku pun macam tak percaya je lagi yg aku dah pun berusia 18 tahun . hahaha . dulu masa kecik orang panggil aku lidi sebab kurus sangat . but now orang panggil aku gemuk . adoi aisyah ! bia lah ko nak kurus balik kan ? jaga sikit permakanan. huhuhuh. 
and aku say TERIMA KASIH SANGATSANGAT kat AIDAKHALIDAH and SITI MUAWANA sebab sanggup datang melaka naik kereta untuk selebrate birthday aku . kitaorang tengok wayang mae game , karoke . and lepak2 ats dataran je .* ada kawan aku ada potensi untuk jadi orang melaka sebab baru datang dah kena pikat. hahaha . tapi tak ada kek ! sebab dah besar dah jadi tak payah . hahaha . boleh ke macam tu ? depands pada masing2lah . aida thanks 4 plan rahsia yg ahirnya aku tahu . n everything . aku syg korang lebihlah ! *tiba2 je syg lbihkan ? hahaha . and tak lupa gak kat abg aku abg HAFIZ sebab jadi driver tapi guna kereta aida . heheheh . and tak lupa gak yang wish birthday aku kat facebook aku .thankss sgt2 . aku hargainya .n utuk wana thanks untuk novel . and aida untuk semua. hoho . aku sayang korang . kawan aku cakap bila umur dah meningkat perangai pun mestilah matang . insyaALLAH . aku akan cube ye kawan . tapi aku matang gak apa ? *kalau korang ada masalah boleh tanya aku . hahaha tiba2 nak tunjuk macam matang pula . and masa birthday aku melaka kan cuti  jadi ramai orang aku singgah kejap pesta bunga api yang ada kat ayer keroh . dulu aku selalu  cakap aku bagi cuti kat negeri melaka . padahal tak sengaja je sama tarikh .  






thankss ye sygg :)

ko pun thankss syygg :)

p/s : camera btul tau . tapi guna kodak jelah . hehehe :)

gambar yang ada kat camera abang aku tak bole upload sebab tak ada USB . harap je camera nikon . hahaha . boleh tak cakap macam tu ? hehehehe . and kalau dah ada aku upload lagi pada masa akan datang . hehehhe . 


HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU ,
HAPPY BIRTHDAY TO AISYAH ,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU .


SEKIAN :)



3 loner (s)
OLD | NEW