feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Thursday, March 31, 2011
welcome to my house :)

assalamualaikum . hye semua . macam petang tadi punya kali ini aku buat khas untuk AIDA KHALIDAH (blognya) sebab telah berjaya datang ke rumah aku dengan selamatnya . hoho . akhirnya ada gak kawan aku dari teknik datang uma aku . hehe . hope ko selase duduk uma aku .24.3.11 masa ak n aida sampai melaka aku kena pergi kelas moto . kesian dia dah lah baru sampai uma aku . aku pergi kalo 1 jam je tak apa . nie tak aku kena pergi sampai 3 jam . lamakan ? . petang tu aku bawa aida nie tengok kampung-kampung yang masih ada dekat melaka nie . then aku pergi pasar malam . macam2 aku beli . hohoho :) pergi pasar malam je tapi duit keluar banyak . adoi ! aisyah nie sangat BOROS . hehehe . malam aku lepak-lepak je kat uma .25.3.11 esoknya aku and aida keluar dengn mengunakan kereta . lesen baru P tapi sticker P tak tampal . hehehe :) aida yang bawa . aku tak berani lagi . kereta dah lah manual . kesian aida . dia dah lama tak bawa kereta manual . asik bawa auto je . disebabkan salah aku suruh aida bawa kereta aku jadi cikgu memandu untuk suruh aida tukar gear . brek semualah . tapi tukar gear aku yang tukar . hhohoo :P *mak aku risau mula-mulanya bawa kereta sebab masa nak keluar dah langgar pasu * hehehe . tapi syukur alhamdulilah . walaupun banyak kali mati enjin kitaorang sampai tempat yang aku nak pergi . aku nie nama je duduk melaka . jalan nak pergi dataran and mahkota pun aku sesat . hehe . bukan melaka sejati aku nie . hehe . :) kita orang pergi tengok wayang . jalan2 n shopping . huhuhu . 

best lah gak cerita dia .
*lambat aku update , aku tgk crta nie masa mula2 tayang .

then aku balik . aku lupe nak amik pic lah mase keluar . camera je bawa . hohohho :) malam tu abang aku ajak keluar merayau2 kat bandar hilir tu . g kedai kat dengan samudera tu , lepak2 then pergi pantai yang dekat eye on melaka tu . ramai sungguh orang kat sana . ada yang merempit, ada yang dating . heheh . balik uma sampai kol 1 . 26.3.11 . aku hanya duduk dirumah . petang aku naik moto n merayau rumah sedara aku . esoknya aku aku pergi ke K.L semua untuk hantar aida , hahaha . tak ada lah . aku naik bas pergi K.L gak untuk aku jaga akak aku yang dah sarat mengandung . terima kasih aida 







 

sekian :)


2 loner (s)
OLD | NEW