feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Wednesday, March 16, 2011
kucing

assalamualaikum 
hye semua . 
hari ini aku nak cerita pasal kucing .
kucing kat dalam dunia ini banyak jenis kan ?
emm . macam aku + aida + wana .
pengemar kucing sejati . hahaha .macam2 .

cuba tengok nie kucing terpanjang kat dunia 

kucing termahal



apa yang mahal aku pun tak tahu . hahaha :)

kucing terGEMOK .



lastly , harimau pun kucing gak . hahaha 

kucing tercomel 









kucing MODEN








sebenarnya kucing nie banyak jenis.kita yang kena pandai pilih ada kucing siam,ada kucing hutan,ada kucing bandar,haha kita kena sayang haiwan nie macam mana kita sayang manusia.Nabi Muhammad pun sayangkan kucingkan? so kita amik iktibar.dan jangan seksa haiwan ini sebab mereka bukannya ada akal fikiran macam kita. yang sama antara mereka dengan kita mereka mempunyai perasaan. so hargailah kucing kita ! hahaha. jangan lupa bagi makan. hahaha :)



sekian saja contengan saya untuk hari ini ! :)


2 loner (s)
OLD | NEW