feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Monday, March 28, 2011
kajang .



assalamualaikum . hye semua . lambat aku update sekarang nie . hehe . emm . tajuk aku tak boleh blah kan ?  hahha . biarlah blog aku kan . aku just nak story mase kau pergi sana masa amik result and jumpa dengan member2 lah kan ? . hehehe . i misss u'all . emm . cerita bermula bila aida amik aku kat rumah akak aku dengan kereta . then aku and aida niat nak pergi sekolah terus tapi tibatiba wana kol dia kata yang kol asz tak dapat2 then aku pun dengan rasa amik berat ajak aida pergi KTM . bilar sampai wana kata asz dah text dia kata dah nak sampai KTM . masa aku dan rakan2 berada di KTM suhaila berseorangan di sekolah . hahaha. then bila sampai kat sekolah . kita orang huhahuha . *tiba2 macam lupe daratan yang kena amik result time tu 
hehehe , 






betulkan aku cakap . kitaorang ketawa je . macam orang tak takut . tu pasal result kita orang pun macam tu . hahahaha . result aku n kawan ? ok2 je . hahaha . tak payah tahu , sebab penting untuk diri sendiri bukan untuk orang lain . hoho :)  bila dah dapat result masing2 kitaorang pun plana nak pergi jalan2 . nak pergi mid + TS + sunway . tapi mesty ramai so kitaorang pegi yang dekat jelah . sebab bawak kereta kan ? em . kitaoang pergi jaya jusco  cheras selatan . emm . perjalan yang sepatutnya mengambil masa yang singkat menjadi panjang sebab SESAT . heheheeh . mula2 wana salah masuk lorong . then aku pula yang salah bagi arahan . hehehe . aida n wana yang baru first time bawa kereta sampat pajam N9 sana . hehehe , kesian diaorang 

kereta yang wana bawak .



then nie masa dah sampai kat JJ .
time mkan :)





then aku and yang lain pergi tengok wayang .wana orang yang ka aok mula2nya kena balik!!! tension . disebabkab esok tu birthday dia aku pun buat2lah macam aku touching ngn dia sebab dia balik . hahaha . 2 hari kot aku tak tegor dia ? amacam ? pandai tak aku berlakon ?


  • ECHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JGN R TOUCHING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SITI AISYAH ABDULLAH............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Friday at 3:59pm ·  · 
    • Aida Khalidah likes this.
      • Aida Khalidah hahhahaha..padan mke.!!!
        Friday at 8:04pm · 
      • Yami Etsuko ngok ngek aida.. ko pujjuk r echa wey.......
        Saturday at 10:44am · 
      • Aida Khalidah hohohooh..kol r dye...
        Saturday at 10:46am · 
      • Aida Khalidah law ko nk aq pjuk ko kne bagi ikey dlu sbgai gnjarn
        Saturday at 10:46am · 
      • Yami Etsuko hohoho.. goy kuwt..hehehewhe..
        Saturday at 10:47am · 
      • Aida Khalidah hohohoh...ap yg ko goy??ko ne cm asmiera lo
        Saturday at 10:47am · 



    • sekian :)

0 loner (s)
OLD | NEW