feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Friday, March 18, 2011

assalamualaikum . hye semua . banyak pulak kan aku nak cakap? . hahaha . biarlah blog aku ! kat FB dah lembab lah . hehehe :) semalam ini aku hangout dengan member2 sekolah rendah ! hahaha . AYU + EKIN . aku dapat lesen keluar sebab mak aku and dengan mak kawan aku ini BBF . haha :D jangan pikir kita je yang ada BFF . mak aku pun .hahaha . ala kalau kat melaka nie mana lagi kan nak pergi kalau bukan mahkota parade and dataran pahlawan kan? hahah. ayu and ekin ini kerja kat PARKSON kat mahkota so aku melawat lah tempat dia kerja and kawan2 tempat kerja dia . sumpah lawak. hahahaha :)
















sekian saja :)

0 loner (s)
OLD | NEW