feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Monday, February 14, 2011
valentine day vs maulidur rasul

assalamualaikum .
hye .
disebabkan hari ini orang kristian  panggil hari ini 
VALENTINE DAY or hari memperingati  kekasih jadi aku pun saja nak bincangkan tajuk nie .
sebenarnya disebalik hari kekasih nia ada membawa maksud yang tak elok .
terlalu banyak yang berkaitan dengan hari kekasih nie .
sampai kalo aku tlis un korang tak nak bace haha .
and diaorang mesti membazir duit .


beli card .



buang mase cari pasangan 



buang duit beli coklat .


dan macammacam lagi . bak kata member aku . kita tengoklah nanti hujung tahun mesti ramai yang buang anak . kurang kan kawan aku nie . tapi kalo dipikir-pikirkan 
ada betul gak kata kawan aku tu .
jadi korang jangan lah terjebak dengan valentine day nie .
tak bagus untuk kehidupan anda ! hahah


SAMBUTAN MAULIDUR RASUL .


inilah sepatutnya yang perlu kita sambutkan bukannya hari kekasih . 
pada esok hari .





kita apat berselawat keatas nabi muhammad 


kita dapt berkumpul dan dapat mengeratan lagi silaturahim antara kita .



sampai disini sahaja .buka mata kita agar kita tidak melakukan kesilapan untuk kali yang kedua .

wasalam . :)

1 loner (s)
OLD | NEW