feel free to navigate around. FOLLOW | DASHBOARD.

More About Me


entries | profile | tagboard

Saturday, January 29, 2011
naqib , adam , muaz , aina , zahirah , fatin ,,

assalamualaikun , 
em , ari sbtu yg bosan nie aku nk bercerita tntang anak2 buah aku , 
hahahaha , ucu rndu kowg lah , 
hahahahha .
anak buah ak yg ptama ,
MUHAMMAD NAQIB AKMAL 
perangai : bdak yg aku slalu bgadoh , kalo jmpa je msty bergaduh , ap2 jela yg bloh m'yebabkan ak akan bgaduh ngan naqib nie ,



anak buah ak yg kedua plak ,
MUHAMMAD ADAM AKMAL ,


perangai : suka mengikut ap yg naqib lakukan , hahahha .


yg ketiga plak anak abg aku yg no 2 ,
MUHAMMAD MUAZ LOQMAN .


perangai : dia ska sgt ngn astro " ceria " hahaha . budak yg ska akn melukis di dinding rumah , hahahha


yg ke empat plak ank kak nora ,
NUR AINA QAISARA ,

perangai : cbe tgk 2 kcik2 da pndai gna hp , hahha, tgk rmbut dy 2 lawa kan ? aina atau lbih d'kenali ratu nangis kat keluarga ak nie , ;)


yg kelima nie anak buah aku yg rapat ngn ak , 
NUR ALEEYA ZAHIRAH ,


perangai : hahha , budak nie pun ad gelaran kat keluarga ak , 
"ratu jerit" huh  ! kalo dy jerit bley pekak tlinga  hahahah .
n zahirah nie gak yg petah bckap n pdai pkat aty org ,wah !

yg keenam plak ank kak meme .

FA'ATIN LIYANA ,


perangai : wah comelkn dy ? dy ank buah ak pling putih , hahah da mcm ank mak saleh , hahah , pngai fatin yg ak ska skali mse dy ckp , org kalo xnk ckp " fatin , xnak ," tapikalo fatin yg ckap dy akan cakap " tak nak fatin " hahah , klakar kn ? 

INSYAALLAH , ak akn dapat lagi 3 prang anak buah dalam mase tahun nie , so keje ak mcm biaselah jadi baby sitter !

rindunya korang , t kita jumpa mse raya cina k   ;))


0 loner (s)
OLD | NEW